fredag 16. september 2011

BARE 1 uke igjen før det braker løs for oss! :)

Om en uke så inntar forhandlerne Skedsmohallen og begynner rigginga!
All planlegging og alle bestillinger burde være i box og man er klar til dyst! :)
HUSK AT OM DERE VIL PÅ TREFF OG HAR LANG VEI
til treffet så kan dere få treffovernatting for en billig penge! :)
Se på treffsiden om info. og så send meg en mail så vi kan holde av plass til deg! :)
Vi håper at mange tar turen til messa og at dere finner mye nytt og nyttig! :)

Selv har jeg kjøpt inn disse som er å få kjøpt på min stand på messa! :)
Har også funnet på litt annet til messetilbud også.... ;)
Syntes at disse ble veldig fine!!

4 kommentarer:

Anne sa...

Kjempestilig :-)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Gleder meg noe helt enormt til denne helgen :)
coop.no stilte med gode hoteltilbud som det ikke gikk an å takke nei til :) dette blir kjempe morro

Inger-g sa...

Råkult forkle! Spørs nok om jeg ikke må ha meg et sånn, ja. :-)

RitaK sa...

Kult ;-)